Betaalmogelijkheden

Onze Betaalmogelijkheden.

We bieden verschillende type betaalmogelijkheden aan in onze webshop. Deze kunnen per land verschillen aangezien sommige betaalmogelijkheden alleen beperkt zijn tot klanten uit een bepaald land. Maar ook kunnen deze afhankelijk van het bestelbedrag wel of niet beschikbaar zijn. We zullen hieronder de aangeboden betaalmogelijkheden opsommen en toelichten.

 

Betaalkosten:

De meeste betaalmogelijkheden zijn services van externe bedrijven die daar weer kosten voor berekenen. De ene manier is duurder dan de andere en een geeft weer meer bescherming dan de ander. Helaas moeten we bij sommige betaalmogelijkheden een deel van deze kosten aan u doorbelasten, omdat dit anders een aanzienlijk deel van onze marge zou innemen. Maar we proberen dit op een eerlijke manier te doen en ook een deel van de kosten voor onze rekening te nemen.

De totale kosten van een betaalservice en de daarbij mogelijke administratie kosten zijn afhankelijk van het totaalbedrag van de bestelling. Per betaalmethode worden de eventuele kosten in de checkout aangegeven (als percentage en als bedrag in het totaaloverzicht), zodat u niet voor verassingen komt te staan en u zelf een keuze kunt maken.

 

IDeal: Dit is een van de meest bekende en meest gebruikte betaalmethodes in Nederland. Het is als het ware een geautomatiseerde bankoverschrijving. De betaalopdracht wordt doorgegeven aan u eigen bank, waar u zelf verder de betaling kunt afronden. De kosten voor deze betaalmethode belasten we niet aan u door en bieden deze dus gratis aan.

 

PayPal: PayPal is een snelle en veilige betaalservice. Zo geeft PayPal een terugbetaalgarantie als het product niet geleverd zou worden. Om PayPal te kunnen gebruiken is het nodig dat u een PayPal-rekening heeft met een emailadres dat u daar aan gekoppeld heeft. Het bedrag schrijft PayPal van uw PayPal-rekening over naar onze PayPal-rekening. Ons PayPal-adres is: paypal@luccio.nl

 

Billink Achteraf Betalen: Mogelijk vanaf een bedrag van € 20,-. Met deze betaalmogelijk kunt u als particulier tot maximaal € 450,- bestellen en als zakelijke klant tot maximaal € 2500,- bestellen. U wordt na de bestelling doorgestuurd naar een Billink-pagina, waar u uw gegevens nog een keer kunt controleren en eventueel kunt aanvullen.

LET OP. U dient het bedrag dus niet meer aan ons te betalen, maar aan Billink die de betaalschuld van ons overneemt en daar het risico voor draagt. Als u kiest voor deze betaalmethode zal Billink achter de schermen een kredietcheck doen en controleren of uw gegevens kloppen en of u bijvoorbeeld geen BKR-registratie heeft. (m.a.w. of u kredietwaardig bent). Als alles ok is, wordt het goed gekeurd en is de bestelling afgerond. U zult dan in de dagen daarna een betaalverzoek van Billink ontvangen. Ter voorkoming van fraude is het niet mogelijk om uw bestelling naar een afhaalpunt of een vreemd adres te laten sturen. U kunt het alleen naar uw eigen adres laten sturen.

Voor specifieke vragen over Billink kunt u contact op te nemen met de klantenservice van Billink.

Contact

Consumenten

Telefoonnummer:

010 - 414 14 73

E-mail:

info@billink.nl

 

IN3 keer betalen:  IN3 biedt consumenten de mogelijkheid om een transactie in drie termijnen te betalen. Deze betaalmethode is beschikbaar vanaf een bedrag van € 100,- en tot een maximum bedrag van € 3000,-

Eerste termijn betaalt u direct (via iDeal), de 2e termijn binnen 30 dagen, de 3e binnen 60 dagen.

U wordt na de bestelling doorgestuurd naar een IN3-pagina, waar u uw gegevens nog een keer kunt controleren en eventueel kunt aanvullen.

LET OP. U dient de 2e en 3e termijn dus niet meer aan ons te betalen, maar aan IN3 die de betaalschuld van ons overneemt en daar het risico voor draagt. Als u kiest voor deze betaalmethode zal IN3 achter de schermen een kredietcheck doen en controleren of uw gegevens kloppen en of u bijvoorbeeld geen BKR-registratie heeft. (m.a.w. of u kredietwaardig bent). Als alles ok is, wordt het goed gekeurd en is de bestelling afgerond. U zult dan in de dagen daarna een betaalverzoek van IN3 ontvangen. Ter voorkoming van fraude is het niet mogelijk om uw bestelling naar een afhaalpunt of een vreemd adres te laten sturen. U kunt het alleen naar uw eigen adres laten sturen.

Neem contact op met de supportafdeling van IN3 wanneer je vragen hebt over IN3

Contact

Consumenten

Telefoonnummer:

088 - 39 93 333

E-mail:

klantenservice@payin3.nl

 

Credit Card (Visa / Mastercard):

U kunt ook voor kiezen om met uw Credit Card van Visa of van Mastercard te betalen. Dit biedt verschillende beschermingsvoordelen. U wordt na het bevestigen van de bestelling door gestuurd naar een betaalpagina waar u uw Credit Card gegevens veilig kunt invullen.

 

Bancontact / Mister Cash: Bancontact is een bankbetaalmethode uit en voor België waarmee klanten via hun eigen vertrouwde bankomgeving betalen. Het is een erg populaire betaalmethode en dus zeer geschikt voor klanten in België.

In het vervolgscherm kiest u voor uw eigen bank, waar u de betaling kunt afronden.

Klanten beschikken over een betaalkaart waar een kaartnummer en een vervaldatum op staan vermeld. Deze gegevens dienen te worden ingevoerd op het betaalscherm. Via de zogeheten 'digipas' keurt de klant de betaling goed via de eigen bankomgeving.

 

Bankoverschrijving: Maak het totaalbedrag over middels een bankoverschrijving naar onze bankrekening o.v.v. het bestelnummer.

U ontvangt van ons een betaalbevestiging na ontvangst van uw betaling. Uw bestelling zal daarna verstuurd worden.

IBAN: NL38ABNA0424661705

T.n.v.: Luccio Engineering

U ontvangt deze gegevens via de email na afronding van uw bestelling.

 

Betalen bij afhalen: In het geval dat u er voor kiest om uw bestelling te komen afhalen bij ons in Twisk (Noord Holland), kunt u er ook voor kiezen om op dat moment te betalen.

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

- Contant geld (AUB zoveel mogelijk gepast)

- PINNEN (3% kosten). PIN-betalingen gaan via SUMUP en deze service neemt 3% van het bedrag als servicekosten.

- TIKKIE We sturen u een betaalverzoek via Whatsapp waarna u via uw bankapp de betaling kunt doen.

- Bankoverschrijving via uw bankapp. U kunt natuurlijk ook er voor kiezen om ter plekke het bedrag aan ons over te maken. We zullen dan direct controleren of we het bedrag op onze bankrekening hebben ontvangen.

To Top